HABER&ETKİNLİK

30/10/2015

VeriPark Mobil Uyumlu İnternet Şube Tasarımlarıyla Fark Yaratıyor

Kuruluşundan bu yana müşterilerinin memnuniyetini hedefleyen VeriPark, pazara sunduğu tüm platform, çözüm ve uygulamalarını "Cihaz Bağımsız Tasarım" ilkelerine sadık kalarak geliştirdi ve geliştirmeye devam ediyor.

Özellikle bankacılık ve finans dünyasına yönelik geliştirdiği inovatif çözüm ve uygulamalarıyla öne çıkan, VeriBranch bankacılık platformuyla Türkiye ve bulunduğu bölgelerde önde gelen bankaların tercihi olan VeriPark, cep telefonları, tablet gibi mobil platformlar üzerinden işlem yapılmaya başlandığı ilk andan bu yana "Cihaz Bağımsız Tasarım" ilkelerine sadık kalarak yazılım üretiyor.

VeriPark'ın geliştirdiği uygulama ve çözümler HTML5 tabanlı önyüzler sayesinde, hangi kanaldan (masaüstü, notebook, mobil ve tablet cihazlar) erişildiğinden bağımsız olarak banka müşterisini kullanım konforundan uzaklaştırmıyor. Erişilen ekran boyutu, çözünürlüğü ne olursa olsun, VeriPark çözüm ve uygulamaları, tüm fonksiyonlarıyla ergonomiden ödün vermeden kullanıma sunuluyor. Böylece VeriPark'ı tercih eden kuruluşlar, yüksek müşteri memnuniyetini her platformda sağlayabiliyor.

Dijital bankacılık, bankalar için yeni fırsat alanları da doğuruyor. Müşteri analitiği, farklı markalarla işbirlikleri, sosyal medya entegrasyonu gibi imkanlar ile müşteri memnuniyeti artırılırken, müşteri kazanımı ve müşteriyi elde tutma becerileri genişliyor. Dijital dönüşüme ayak uyduramayan bankalar ise müşteri kaybetme tehlikesi ile karşı karşıya.

Türkiye'nin en büyük 10 bankasından 7'sinin altyapısını sağlayan, Dünya'da bir çok coğrafyada 50'nin üzerinde bankaya çözümler geliştiren VeriPark, sunduğu ürün ve çözümlerle bankaların yeni teknolojilere uyum sürecini hızlandırıyor. VeriPark tarafından geliştirilen VeriBranch –Omni-Channel Bankacılık ve VeriTouch –Bankacılık CRM çözümleri, bankaların arzuladıkları dijital dönüşüm için güçlü altyapı ve araçlar sağlıyor.

Bankaların satış performansı artıyor
Bankalar için yeni gerçeklik, şubeye uğramadan tüm işlerini iletişim araçları üzerinden gerçekleştirmek isteyen müşteriler… Bankaların yaşadığı önemli zorluklardan biri ise, mevcut müşteriyi elde tutabilmek ve onlara, yüz yüze kanallardansa dijital kanallar üzerinden ürün ve çözüm konumlayabilmek.

Send to Friend

Sending...

Posted successful

Your message could not be forwarded! Please try again later.

Euro.Message madebycat