Çok Kanallı Hizmet Çözümü- DenizBank

DenizBank, VeriPark'ın öncü çevrimiçi finans çözümü olan VeriBranch ile kanallarını entegre etti. Farklı banka kanallarını entegre etmek isteyen DenizBank, dikkatli bir araştırma ve değerlendirme sonrasında VeriPark'ın öncü çevrimiçi finans çözümü olan VeriBranch'ı seçti. DenizBank halihazırda VeriBranch'ın IVR (Etkileşimli Sesli Yanıt), İnternet Bankacılığı, Çağrı Merkezi, Mobil Bankacılık, Şube Otomasyonu ve Kiosk modüllerini kullanıyor. VeriBranch sayesinde internet kullanıcılarından çağrı merkezi operatörlerine farklı seviyede kullanıcılar DenizBank'ın tüm finans operasyonlarını destekleyen tek bir teknik mimariye erişebiliyor.

Mevcut Durum

Türk bankacılık sektörünün en genç ve en hızlı büyüyen bankalarından biri olan DenizBank, finans sektöründe hızla kendine bir isim edindi. 1997 yılında özelleştirilmesinin ardından şube sayısını 18'den 122'ye çıkaran DenizBank, 2002 yılından sonra 70'in üzerinde yeni şube açtı. DenizBank'ın şube sayısı 2012 yılında 614'e yükseldi.

Kuruluşundan itibaren teknoloji kullanımına büyük önem veren DenizBank, sadece pazarlamaya dayanan yatırımlardan çok teknoloji yatırımlarına ağırlık vererek müşteri tabanını genişletme yolunu seçti.

Yakın zamanda özelleştirilmiş bir kuruluş olarak değişime açık bir yapıya sahip olan DenizBank, böylelikle mevcut BT altyapısını yenileyerek daha bütünleşik bir mimari oluşturdu ve tüm operasyonel faaliyet alanlarında en son teknolojilerden yararlanmaya başladı.

Çözüm

Farklı banka kanallarını entegre etmek isteyen DenizBank, dikkatli bir araştırma ve değerlendirme sonrasında VeriPark'ın öncü çevrimiçi finans çözümü olan VeriBranch'ı seçti. DenizBank halihazırda VeriBranch'ın IVR (Etkileşimli Sesli Yanıt), İnternet Bankacılığı, Çağrı Merkezi, Mobil Bankacılık, Şube Otomasyonu ve Kiosk modüllerini kullanıyor. VeriBranch sayesinde internet kullanıcılarından çağrı merkezi operatörlerine farklı seviyede kullanıcılar DenizBank'ın tüm finans operasyonlarını destekleyen tek bir teknik mimariye erişebiliyor. Bu basitleştirilmiş yapı DenizBank'ın kolay yönetilebilir ve daha verimli bir uygulama geliştirerek, kullanıcılarına finans işlemlerini Web tarayıcı tabanlı olarak yapma kolaylığı sunmasını sağladı. Ayrıca, bankla müşterisi ister sisteme internet üzerinden, ister çağrı merkezinden, ister bir şubeden erişiyor olsun, DenizBank tüm müşteri faaliyetlerini tek bir noktadan takip edebilir hale geldi.

VeriBranch'ın tüm kanalları kapsayan bütünleşik yaklaşımı, DenizBank'a eksiksiz bir CRM altyapısı da sunuyor. Bu altyapıdan yararlanan DenizBank, ürün tanıtımlarından müşteri doğum günü kutlamalarına ve Yeni Yıl tebriklerine her şeyi kolayca özelleştirebildiği müşteri merkezli bir çözüm üretti. Ayrıca DenizBank kanala özel problemleri kolayca tespit ederek müşteriler internet bankacılığıyla ilgili herhangi bir sorunla karşılaştığında onlara kolayca yardımcı olabiliyor. Böylelikle müşteri temnsilcileri müşterilere daha iyi hizmet verebiliyor ve işletme maliyetleri azalıyor.

DenizBank'ın şube sayısı 18den 185'e, müşteri sayısı 50 binden 500 bine çıkarken, VeriBranch DenizBank'a güçlü bir çözüm kazandırdı. VeriBranch'ın ölçeklenebilir mimarisinden faydalanan DenizBank, iş kapasitesini servis kesintisi olmadan artırırken sadece minimum seviyede yazılım ekleyerek artan işlem hacmini desteklemeyi başardı.

Bugün DenizBank'ın bankalar-arası transfer işlemlerinin %60'ı çevrimiçi olarak gerçekleşirken, banka VeriBranch'ı bu yoğun çevrimiçi finans işlemlerini desteklemek için kullanıyor.

CUSTOMER PROFILE
ALTYAPI

SQL Server
Windows Server

VERIPARK ÜRÜNLERİ

VeriBranch

PROJECT IMAGES
    Share This

    Send to Friend

    Sending...

    Posted successful

    Your message could not be forwarded! Please try again later.

    Euro.Message madebycat